Iniciatíva Sexistický kix počas svojho pôsobenia usporiadala už 5 ročníkov anticeny. Ide o dve antiocenenia za najsexistickejšiu reklamu, jedno od verejnosti, ktorá hlasuje na našej internetovej stránke, a druhé od odbornej poroty zloženej z expertiek a expertov na rodovú a reklamnú problematiku, ktorá vyberá najsexistickejšiu reklamu hlasovaním. Taktiež odovzdávame aj pozitívne ocenenie Kumšt bez sexizmu pre zadávateľa, ktorého reklama búra rodové stereotypy a posilňuje rovnosť v spoločnosti.
Iniciatíva si počas svojej existencie získala svoje publikum, svoje miesto v mediálnom priestore a s ním aj schopnosť vyvinúť tlak na zmenu v komunikačných stratégiách zadávateľov.
Iniciatíva Sexistický kix počas svojho pôsobenia usporiadala už 5 ročníkov anticeny. Ide o dve antiocenenia za najsexistickejšiu reklamu, jedno od verejnosti, ktorá hlasuje na našej internetovej stránke, a druhé od odbornej poroty zloženej z expertiek a expertov na rodovú a reklamnú problematiku, ktorá vyberá najsexistickejšiu reklamu hlasovaním. Taktiež odovzdávame aj pozitívne ocenenie Kumšt bez sexizmu pre zadávateľa, ktorého reklama búra rodové stereotypy a posilňuje rovnosť v spoločnosti.
Iniciatíva si počas svojej existencie získala svoje publikum, svoje miesto v mediálnom priestore a s ním aj schopnosť vyvinúť tlak na zmenu v komunikačných stratégiách zadávateľov.