Comdata Group je call centrum, ktoré vzniklo v roku 1987 v Taliansku a odvtedy sa postupne rozrástlo do rôznych končín sveta. Poskytuje zákaznícke služby po telefóne, starostlivosť a telefonickú podporu zákazníkom pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, Philip Morris, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Zabezpečuje tiež prieskumy verejnej mienky, telemarketing a administratíne služby. Prevádzkuje aktívne aj pasívne zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď reagujú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať jeho otázky a poradiť v riešení problému. V roku 2022 Comdata vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.
Comdata Group je call centrum, ktoré vzniklo v roku 1987 v Taliansku a odvtedy sa postupne rozrástlo do rôznych končín sveta. Poskytuje zákaznícke služby po telefóne, starostlivosť a telefonickú podporu zákazníkom pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, Philip Morris, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Zabezpečuje tiež prieskumy verejnej mienky, telemarketing a administratíne služby. Prevádzkuje aktívne aj pasívne zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď reagujú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať jeho otázky a poradiť v riešení problému. V roku 2022 Comdata vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.