Hľadáme kolegov a administratívnych pracovníkov do zabehnutých kancelárií.
Náplňou práce bude správa a evidencia dokumentov, príprava a kontrola zmlúv a iných podkladov, komunikácia s klientmi a partnermi (telefonicky alebo e-mailom), riešenie administratívnych úloh. Aj bez predchádzajúcej praxe v administratíve.
Kde pôsobíme?
V okresoch Bratislavy, Trnavy a Galanty
Čo u nás nájdete?
Ľudský prístup – sme ľudia, nie roboti.
Príležitosť naučiť sa nové veci, ktoré vám pomôžu aj mimo práce.
Veľa komunikácie – ale v zdravom a podpornom prostredí.
Čo požadujeme:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- základná práca s počítačom
- samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť
Výhody pre kandidátov:
Znalosť jazykov
Komunikačné zručnosti
Práca s počítačom
Prípadne vodičský preukaz
Čo ponúkame:
možnosť práce z domu ( home-office ) alebo v kancelárii
flexibilná pracovná doba
možnosť kariérneho a platového rastu
teambuildingy, workshopy
Práca je vhodná pre:
absolventov stredoškolského a vysokoškolského vzdelania
na rodičovskej dovolenke
privyrobenie popri aktuálnej práci
cudzincov ( s podmienkou znalosti slovenského jazyka)
Výhody pre kandidátov:
Znalosť jazykov
Komunikačné zručnosti
Práca s počítačom
Prípadne vodičský preukaz
Obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá administratívou, personalistikou, marketingom, manažmentom a finančníctvom.
Momentálne otváram/e viacero pozícií, pozície ako klientsko - administrativny pracovník až po rôzne manažérske pozície.
Obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá administratívou, personalistikou, marketingom, manažmentom a finančníctvom.
Momentálne otváram/e viacero pozícií, pozície ako klientsko - administrativny pracovník až po rôzne manažérske pozície.