O2 prišlo na slovenský trh vo februári 2007 a aktuálne po svojom 10-ročnom pôsobení využíva jeho služby viac ako 1,9 mil. zákazníkov na Slovensku. Od svojho začiatku prináša revolučné riešenia v oblasti mobilnej komunikácie so silným zameraním na prozákaznícky prístup. Portfólio služieb a produktov odráža hodnoty firmy, ktoré sú postavené na férovosti, transparentnosti a zrozumiteľnosti. Pred dvomi rokmi ohlásilo najväčšiu investíciu vo svojej histórii do budovania sietí, ktorej výsledkom je aktuálne najširšia 4G LTE sieť dostupná už pre vyše 90 % obyvateľov Slovenska.
O2 prišlo na slovenský trh vo februári 2007 a aktuálne po svojom 10-ročnom pôsobení využíva jeho služby viac ako 1,9 mil. zákazníkov na Slovensku. Od svojho začiatku prináša revolučné riešenia v oblasti mobilnej komunikácie so silným zameraním na prozákaznícky prístup. Portfólio služieb a produktov odráža hodnoty firmy, ktoré sú postavené na férovosti, transparentnosti a zrozumiteľnosti. Pred dvomi rokmi ohlásilo najväčšiu investíciu vo svojej histórii do budovania sietí, ktorej výsledkom je aktuálne najširšia 4G LTE sieť dostupná už pre vyše 90 % obyvateľov Slovenska.