Customer Support Executive

Zaujímajú ťa moderné technológie, pracuješ samostatne a rád pomáhaš ostatným? Máš chuť učiť sa nové veci a chceš byť súčasťou najväčšieho mediálneho domu na Slovensku? Tak sa pridaj k nášmu digitálnemu tímu a pracuj z domu ako technická podpora pre svojich kolegov a užívateľov.

Čo bude tvojou náplňou práce?
• podpora riešenia problémov technického charakteru nad našim interne vyvinutým CMS, kde budeš poskytovať support kolegom z redakčnej časti nášho vydavateľstva
• starostlivosť o užívateľov našich mailových služieb Centrum/Atlas/Pobox, kde im budeš poskytovať bežný support a riešiť úlohy technického zamerania
• podpora pri riešení technologických problémov webu Trend.sk a jemu pridružených modulov (online predplatné atď.)

Ako budú vyzerať úlohy počas bežného pracovného dňa?
• Tvojou hlavnou úlohou bude riešenie ticketov, ktoré prichádzajú z rôznych oblastí. Či od užívateľov našich mailových služieb alebo od predplatiteľov digitálneho predplatného Trend.sk, a tiež od redakcií nášho NMH portfólia.
• Po kompletnom zaškolení do všetkých oblastí tvojej agendy si budeš vedieť jednoducho prioritizovať jednotlivé úlohy a nastavíš si time management toho, v akej postupnosti budeš jednotlivé tickety riešiť. Väčšinu zadaní budeš schopný vyriešiť úplne samostatne v reálnom čase cez projektový nástroj JIRA a jeho aplikáciu JIRA Service Desk. Prostredníctvom týchto toolov totiž centralizujeme support celej digitálnej oblasti nášho vydavateľstva.
• Budeš tiež úzko spolupracovať s našimi seniornými produktovými manažérmi, takže sa naučíš veľa nových a užitočných vecí z online prostredia.

Dátum uzávierky:
Možný nástup do výkonu:Ihneď
Typ úväzku:Plný úväzok
Miesto výkonu:Remote (z domu)
Typ pozície:Práca

Zameranie

Požiadavky na kandidáta

Neváhaj nám napísať, ak máš:
• Všeobecný technologický prehľad v IT oblasti a dobre sa orientuješ v digitálnom prostredí.
• Skúsenosti s vývojom, či testovaním softvéru, prípadne webových aplikácií.
• Základy programovania v PHP, JS , HTML alebo CSS.

Výhodou pre kandidáta je

• Prax s helpdesk / service desk platformami (Jira Service Desk, Cerberus, Freshdesk či Zendesk) je výhodou, no nie podmienkou.

Ponuka benefitov

Máš možnosť pracovať z domu z akejkoľvek časti Slovenska pre najväčší slovenský mediálny dom sídliaci v Bratislave.

PODPORUJEME
Zúčastňujeme sa akcií ako napríklad Do práce na bicykli, Naše Mesto.

ZÁLEŽÍ NÁM NA ZDRAVÍ
Prispievame na ročnú starostlivosť v poliklinikách ProCare, vďaka MultiSport karte navštevujú športové a wellness zariadenia. Do práce chodia na bicykli, ktoré si zaparkujú v našej bicyklárni so sprchou.

A VEĽA INÉHO
K dispozícii budeš mať notebook a mobil aj na súkromné účely. Program Kolega odporúča kolegu. VIP zľavy na HEJ.sk a v lekárňach Dr. Max. Zľavy z ročného predplatného našich titulov. Relax zóny, kde sú dostupné všetky naše časopisy. Káva, čaje a barely s vodou sú už samozrejmosť :)

Výška odmeny

od 1100 € / mesiac
finálna výška mzdy závisí od seniority a skúseností kandidáta