Poskytovanie zákazníckej podpory prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
Pomoc pri technických problémoch, spracovaní objednávok, vrátení tovaru zákazníkom alebo výmene tovaru
Vedenie presných záznamov o nahlásených problémoch zákazníkov a ich riešení, práca so systémom CRM
Spolupráca so staršími členmi tímu zákazníckej podpory, eskalácia problémov v prípade potreby
Identifikácia opakujúcich sa problémov zákazníkov a navrhovanie zlepšení s cieľom znížiť počet zákazníckych otázok a zlepšiť celkovú zákaznícku skúsenosť
Slovenský jazyk
Anglický jazyk na čo najmenej B2 úrovni
Vynikajúce verbálne a písomné komunikačné schopnosti
Trpezlivosť, empatia a orientácia na zákazníka
Multitasking a stanovenie priorít pri plnení úloh
Ochota učiť sa a prispôsobovať sa novým procesom
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory sú výhodou
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory sú výhodou
Pracovná zmluva
Relokačný balík vo výške jedného mesačného príjmu
Multisport karta
Súkromná zdravotná starostlivosť
Práca v medzinárodnom tíme
Kariérny rast v rámci spoločnosti nakoľko je to novootvorená pobočka
Relokačný balík vo výške jedného mesačného príjmu
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory sú výhodou
Relokačný balík vo výške jedného mesačného príjmu
Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory sú výhodou
Relokačný balík vo výške jedného mesačného príjmu