- starostlivosť o klientov (vítanie, usadenie, občerstvenie) - zabezpečenie chodu firmy - sledovanie a objednávanie spotrebného materiálu, hygieny, občerstvenia, udržiavanie poriadku v showroome (umývačka, kávovar, kvety), organizácia teambuildingov - prijímanie a odosielanie pošty, evidencia v excel - zabezpečovanie balíkovej prepravy (import - SK, zahraničie - export SK-CZ), objednávky prostredníctvom systémových špedičných aplikácií - vystavovanie predajných dokladov v E-KASA, práca s terminálom pri bezhotovostných úhradách, prijímanie hotovostných platieb, vedenie pokladne, úhrada dobierok - kompletná agenda vozového parku, sledovanie platnosti STK/EK, správa poistných a leasingových zmlúv, hlásenie poistných udalostí, zabezpečenie termínov na servis a údržbu vozidiel - spracovanie a vytvorenie preberacích protokolov a agenda mobilných telefónov - spracovanie podkladov pre fakturáciu, príležitostná fakturácia v systéme POHODA, zasielanie faktúr klientom.
",required:"",nice_to_have:"
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, organizačné schopnosti, ochota učit sa, prax v obchodnej oblasti výhodou.
",is_paid:1,benefits:"
- práca v príjemnom a priateľskom prostredí - zázemie stabilnej spoločnosti - zaujímavé finančné ohodnotenie - možnosť sebarealizácie a osobného rastu
Sme spoločnosť so stabilným zázemím pôsobiaca na domácom trhu od roku 1993. Hlavným zameraním je predaj, montáž a servis zariadení a doplnkov pre profesionálnu gastronómiu.
V roku 2019 sme rozbehli viacero nových projektov a aktivít, ktorých cieľom je konsolidovať produktové portfólio, rozšíriť zákaznícku základňu a stať sa lídrom v oblasti moderných varných technológií.
Okrem kusového predaja sa zameriavame na projekciu a dodávku kompletných kuchýň spoločného stravovania, výdajní stravy a barov. Naším cieľom je dlhodobá spolupráca so zákazníkmi, založená na kvalitných službách.
Viac sa o nás môžete dozvedieť na stránke: www.kema.sk
",area:"predaj a servis profesionálnych gastrotechnológií",employees:"20",created_at:"2023-04-17T11:12:13.484Z",updated_at:"2023-04-17T11:12:13.484Z",customer_id:null,payment_method_token:null,tin_vat:"SK2020298500",affiliate_id:null,company_url:"kema-sk-s-r-o",title_image_url:null,facebook_url:null,linkedin_url:null,instagram_url:null,twitter_url:null,youtube_url:null,address_id:7931,company_premium_settings_id:2310,company_payment_subscriptions:[],active_offers_count:0,subscribers:[],createdAt:"2023-04-17T11:12:13.484Z",updatedAt:"2023-04-17T11:12:13.484Z",customerId:null,paymentMethodToken:null,tinVat:"SK2020298500",affiliateId:null,companyUrl:"kema-sk-s-r-o",titleImageUrl:null,facebookUrl:null,linkedinUrl:null,instagramUrl:null,twitterUrl:null,youtubeUrl:null,addressId:7931,companyPremiumSettingsId:2310,companyPaymentSubscriptions:[],activeOffersCount:0},firstName:"Katarína",lastName:"Stohlová",titleBefore:"Mgr.",titleAfter:null,verificationToken:"9e451decbbe54a4f26dc7c9234d5085048e0cbf1fc4037672eafb90f4ea41dc802a80fd68b861e8b99a3bd8c1ee5c9e9b81bb91cb75ee52cee37bdc7d0456f19",createdAt:"2023-04-17T11:12:13.502Z",updatedAt:"2023-04-17T11:12:42.304Z",resetPasswordToken:null,resetPasswordCreated:"2023-04-17T11:12:13.502Z",resetPasswordTokenUsed:0,isPasswordMigrationNeeded:0,facebookUserId:null,googleUserId:null,birthDate:null,profilePictureUrl:null,driverLicence:null,facebookUrl:null,linkedinUrl:null,instagramUrl:null,twitterUrl:null,linkedinUserId:null,onboardingCompleted:0,youtubeUrl:null,accountTypeId:1,showProfileProgress:1,addressId:null,companyId:2347},skill_tags:[{id:1218,name:"Práca s pokladňou"},{id:1587,name:"Microsoft Word - Pok"},{id:5,name:"Microsoft Excel"},{id:6,name:"Microsoft Powerpoint"}],skill_tags_rates:[{id:1218,value:null},{id:1587,value:null},{id:5,value:null},{id:6,value:null}],send_application_to_contact_person:!1,galleries:[],job_areas:[{id:1,name:"Administratíva a zákaznícka podpora",translation_key:"job_area.administration_and_customer_support",translationKey:"job_area.administration_and_customer_support"}],niceToHave:"
Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, organizačné schopnosti, ochota učit sa, prax v obchodnej oblasti výhodou.
Výška základnej mesačnej mzdy bude závisieť od predchádzajúcich skúseností kandidáta + Variabilná zložka mzdy - prémie a dochádzkový bonus
Hlavná náplň práce na tejto pozícii:
administratívna a org.podpora pre vedenie , spravovanie dennej agendy, prijímanie telefonátov
príprava podkladov a prezentácií pre vedenie
plánovanie pracovných stretnutí a porád, evidovanie pracovných úloh a sledovanie dodržiavania termínov
zápisy z porád, tvorba a úprava slovenských aj cudzojazyčných - ENG/DE textov
tlmočenie do anglického jazyka
komunikácia s obchodnými partnermi, inštitúciami a úradmi
zabezpečenie pracovných ciest, support pre ostatných zamestnancov
správa písomností, úschova, archivácia, evidencia pošty, uvádzanie návštev, zodpovednosť za zasadacie miestnosti
správa registratúry, práca s automatizovaným systémom správy a riadenia dokumentov
",required:"\n\t\t\t
min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
znalosť anglického jazyku - B2 ; nemecký jazyk - výhodou nie podmienkou
znalosť MS Office – pokročilý (MS Excel - nutnosť)
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t
Požadované vzdelanie:
\n\t\t\t\t
VŠ
\n\t\t\t\t\n\t\t\t
Minimálne vzdelanie:
\n\t \t\t
VŠ
\n\t\n\t\t\t\n\t\t",nice_to_have:null,is_paid:1,benefits:"Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov Príspevok na nápojové automaty Príspevok na masáže 2x za mesiac Príspevok na dopravu podľa km Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,99 € Zľavy na vyrábané produkty Bezplatné jazykové kurzy Odborné školenia Firemné akcie pre zamestnancov",deadline:"2026-04-18T22:00:10.836Z",is_active:1,resume_required:1,motivational_required:0,feedback_token:null,created_at:"2025-02-03T00:00:00.000Z",updated_at:"2025-04-19T00:00:00.000Z",salary_rate:"monthly",salary_amount_from:1300,salary_amount_to:1500,salary_currency:"€",salary_description:null,is_draft:0,first_published_at:"2025-02-03T00:00:00.000Z",is_hiring_process_active:1,turn_up_date:null,account_id:13903,address_id:14339,company_id:21,contract_type_id:1,offer_type_id:2,textsearchable_index_col:"'administrativna':27B 'agendy':34B 'anglickeho':68B,112C 'archivacia':87B 'asistentka':1A 'automatizovanym':100B 'b2':114C 'bonus':20B 'ciest':79B 'cudzojazycnych':63B 'dennej':33B 'dochadzkovy':19B 'dodrziavania':53B 'dokumentov':105B 'eng/de':64B 'evidencia':88B 'evidovanie':48B 'excel':125C 'hlavna':21B 'instituciami':74B 'jazyk':116C 'jazyka':69B 'jazyku':113C 'kandidata':13B 'komunikacia':70B 'maturitou':110C 'mesacnej':6B 'miestnosti':95B 'min':106C 'minimalne':130C 'ms':121C,124C 'mzdy':7B,16B 'napln':22B 'navstev':91B 'nemecky':115C 'nutnost':126C 'obchodnymi':72B 'office':122C 'org.podpora':29B 'ostatnych':82B 'partnermi':73B 'pisomnosti':85B 'planovanie':43B 'podkladov':38B 'podmienkou':119C 'pokrocily':123C 'porad':47B,57B 'posty':89B 'pozadovane':127C 'pozicii':26B 'praca':98B 'prace':23B 'pracovnych':44B,49B,78B 'predchadzajucich':11B 'premie':17B 'prezentacii':40B 'prijimanie':35B 'priprava':37B 'registratury':97B 'riadenia':104B 'skusenosti':12B 'sledovanie':52B 'slovenskych':61B 'spolocnosti':3A 'sprava':84B,96B 'spravovanie':32B 'spravy':102B 'stredoskolske':107C 'stretnuti':45B 'support':80B 'systemom':101B 'telefonatov':36B 'terminov':54B 'textov':65B 'tlmocenie':66B 'tvorba':58B 'uloh':50B 'uprava':60B 'uradmi':76B 'uschova':86B 'uvadzanie':90B 'variabilna':14B 'vedenia':2A 'vedenie':31B,42B 'vs':129C,132C 'vyhodou':117C 'vyska':4B 'vzdelanie':108C,128C,131C 'zabezpecenie':77B 'zakladnej':5B 'zamestnancov':83B 'zapisy':55B 'zasadacie':94B 'zavisiet':9B 'zlozka':15B 'znalost':111C,120C 'zodpovednost':92B",salary_type:null,contact_email:null,working_time_id:null,timezone:"Europe/Bratislava",contract_duration_id:42197,redirect_url:null,grafton_id:44428,company_billing_profile_id:null,payment_type:"PAY_WITH_OFFER_CREDITS",address:{id:14339,formatted_address:"963 01 Krupina, Slovensko",google_place_id:"ChIJd02BsMlKFUcRIAD4PRxPCnY",created_at:"2025-02-03T11:45:01.740Z",updated_at:"2025-02-03T11:45:01.740Z",city:"Krupina",country:"SK",postal_code:null,street_address:null,coordinate:{type:"Point",coordinates:[19.06638,48.3558566]},timezone:"Europe/Bratislava",formattedAddress:"963 01 Krupina, Slovensko",googlePlaceId:"ChIJd02BsMlKFUcRIAD4PRxPCnY",createdAt:"2025-02-03T11:45:01.740Z",updatedAt:"2025-02-03T11:45:01.740Z",postalCode:null,streetAddress:null},niceToHave:null,isPaid:1,isActive:1,resumeRequired:1,motivationalRequired:0,feedbackToken:null,createdAt:"2025-02-03T00:00:00.000Z",updatedAt:"2025-04-19T00:00:00.000Z",salaryRate:"monthly",salaryAmountFrom:1300,salaryAmountTo:1500,salaryCurrency:"€",salaryDescription:null,isDraft:0,firstPublishedAt:"2025-02-03T00:00:00.000Z",isHiringProcessActive:1,turnUpDate:null,accountId:13903,addressId:14339,companyId:21,contractTypeId:1,offerTypeId:2,textsearchableIndexCol:"'administrativna':27B 'agendy':34B 'anglickeho':68B,112C 'archivacia':87B 'asistentka':1A 'automatizovanym':100B 'b2':114C 'bonus':20B 'ciest':79B 'cudzojazycnych':63B 'dennej':33B 'dochadzkovy':19B 'dodrziavania':53B 'dokumentov':105B 'eng/de':64B 'evidencia':88B 'evidovanie':48B 'excel':125C 'hlavna':21B 'instituciami':74B 'jazyk':116C 'jazyka':69B 'jazyku':113C 'kandidata':13B 'komunikacia':70B 'maturitou':110C 'mesacnej':6B 'miestnosti':95B 'min':106C 'minimalne':130C 'ms':121C,124C 'mzdy':7B,16B 'napln':22B 'navstev':91B 'nemecky':115C 'nutnost':126C 'obchodnymi':72B 'office':122C 'org.podpora':29B 'ostatnych':82B 'partnermi':73B 'pisomnosti':85B 'planovanie':43B 'podkladov':38B 'podmienkou':119C 'pokrocily':123C 'porad':47B,57B 'posty':89B 'pozadovane':127C 'pozicii':26B 'praca':98B 'prace':23B 'pracovnych':44B,49B,78B 'predchadzajucich':11B 'premie':17B 'prezentacii':40B 'prijimanie':35B 'priprava':37B 'registratury':97B 'riadenia':104B 'skusenosti':12B 'sledovanie':52B 'slovenskych':61B 'spolocnosti':3A 'sprava':84B,96B 'spravovanie':32B 'spravy':102B 'stredoskolske':107C 'stretnuti':45B 'support':80B 'systemom':101B 'telefonatov':36B 'terminov':54B 'textov':65B 'tlmocenie':66B 'tvorba':58B 'uloh':50B 'uprava':60B 'uradmi':76B 'uschova':86B 'uvadzanie':90B 'variabilna':14B 'vedenia':2A 'vedenie':31B,42B 'vs':129C,132C 'vyhodou':117C 'vyska':4B 'vzdelanie':108C,128C,131C 'zabezpecenie':77B 'zakladnej':5B 'zamestnancov':83B 'zapisy':55B 'zasadacie':94B 'zavisiet':9B 'zlozka':15B 'znalost':111C,120C 'zodpovednost':92B",salaryType:null,contactEmail:null,workingTimeId:null,contractDurationId:42197,redirectUrl:null,graftonId:44428,companyBillingProfileId:null,paymentType:"PAY_WITH_OFFER_CREDITS"},{id:8906,title:"Expense Management Specialist with German",description:"Do you have experience with T&E (Travel and Expense) issues? Are you proficient in communicating both in English and in German? If you answered yes, feel free to read on!
Key responsibilities:
Review expense receipts attached to reimbursement claims to ensure accuracy, authenticity, completeness, timeliness, proper categorization, and compliance with established policies.
\r\nAssess and approve employee expense reports while ensuring adherence to internal travel policies, local VAT regulations, and wage tax requirements.\r\n
Verify the accuracy of third-party invoices, ensuring correct coding and approval by the authorized personnel.
\r\nIdentify discrepancies, missing information, or receipts and promptly communicate these issues to the relevant parties.
\r\nFollow up with employees regarding non-compliant expenses or missed deadlines.\r\n
Perform accounting-related tasks such as exchange rate adjustments and reclassifications.
\r\nContribute to process standardization and efficiency improvement initiatives.\r\n
Handle additional accounting responsibilities based on country-specific requirements.
",required:"\n\t\t\t
At least 2 years of experience with T&E
Education in the field of Finance or Economics
Knowledge of English on an advanced level (B2/C1)
Knowledge of German on an advanced level (B2/C1)
Experience with Concur and SAP is a great advantage (Not a must)