Príprava marketingovej stratégie, ročného marketingového plánu a rozpočtu na marketingové aktivity v spolupráci s príslušnými oddeleniami
Pomoc pri uvedení nových výrobkov na trh v súlade s predajnými a marketingovými plánmi a politikou spoločnosti
\r\nKoordinácia projektov podľa marketingového plánu - marketingové kampane na podporu predaja B2B a B2C (súťaže, zľavy, zákaznícke semináre a podujatia, odborné prezentácie a semináre, reklama atď
Spolupráca na tvorbe produktových listov
Spolupráca na tvorbe etikiet a obalov výrobkov - zodpovednosť za výsledný grafický dizajn
\r\nSledovanie najnovších technológií a digitálneho marketingu\r\n
Príprava prieskumu trhu s cieľom zistiť trendy, požiadavky zákazníkov, preskúmať obchodné príležitosti
\r\nPodpora obchodného marketingu
\r\nPravidelná príprava informačných bulletinov
Príprava marketingových kampaní a spolupráca s externými dodávateľmi
Správa obsahu sociálnych sietí\r\n
Komunikácia s online médiami (Facebook, blogy, webové stránky)
\r\nSpolupráca s PR a reklamnými agentúrami
\r\nDigitálne marketingové aktivity na rôzne účely
Sledovanie vývoja, trendov a inovácií v oblasti marketingu
\r\nÚčasť na medzinárodných marketingových stretnutiach
Zodpovednosť za vypracovanie a implementovanie komplexnej internej komunikácie v súlade s hodnotami spoločnosti,
Spolupráca s HRBP na identifikácii kľúčových posolstiev a komunikačných priorít,
Vytváranie pútavého a informatívneho obsahu pre interné informačné bulletiny (intranet, e-maily, videá a ďalšie interné platformy),
Spravovanie interných komunikačných kanálov,
Zodpovednosť za plánovanie a organizovanie štvrťročných a ročných stretnutí,
Spolupráca s oddelením predaja a marketingu na zosúladenie a uľahčenie potrieb značky pre organizačné iniciatívy,
Vypracovanie plánov a protokolov krízovej komunikácie na zabezpečenie včasného a presného šírenia informácií počas mimoriadnych udalostí alebo náročných situácií,
Sledovať najnovšie komunikačné trendy, s osvedčenými postupmi s cieľom priniesť nové inovatívne nápady,
Zodpovednosť a dohľad nad prezentáciou spoločnosti na sociálnych sieťach (LinkedIn, Instagram, Facebook a iné),
Analyzovať údaje a metriky na posúdenie vplyvu komunikačných iniciatív.
",required:"\n\t\t\t
Od kandidáta očakávame :
Bakalársky titul v odbore marketingovej komunikácie, Public Relations
Skúsenosť na obdobnej pozícií na globálnej úrovni,
Skúsenosť s prácou na sociálnych sieťach (LinkedIn, Instagram a pod.),
Veľmi dobré komunikačné zručnosti, projektové a organizačné schopnosti,