Výška mzdy bude zohľadňovať tvoje skúsenosti a odborné znalosti.
Čo ťa čaká?\r\n
Každodenná komunikácia: Budeš v neustálom kontakte s internými tímami (napríklad spracovateľské oddelenia, front office, compliance, oddelenie zákazníckej lojality a i.) a samozrejme aj s našimi klientmi. Tvojou úlohou bude zabezpečiť plynulú výmenu informácií a efektívne riešenie požiadaviek.
KYC procesy: Zabezpečenie vykonávania procesov KYC v súlade s regulačnými a internými požiadavkami spoločnosti, vrátane FATCA, CRS, ESR a MiFID.
Pomoc pri prevencii finančnej kriminality: Budeš asistovať vedúcemu oddelenia prevencie finančnej kriminality (FCP Lead) pri dôležitých činnostiach, ako je monitorovanie transakcií, overovanie konečných užívateľov výhod, preverovanie transakcií a mien, a ďalšie súvisiace aktivity v rámci FCP rámca.
Tímová spolupráca: Budeš aktívnou súčasťou tímu Client Services v rámci COO domény a pomáhať kolegom pri riešení denných prevádzkových úloh súvisiacich s klientmi.
",required:"\n\t\t\t
Vzdelanie: Vysokoškolské (bakalárske alebo magisterské).\r\n\r\n
Jazykové znalosti: Anglický jazyk na pokročilej úrovni – nevyhnutná je plynulá písomná aj ústna komunikácia.\r\n\r\n