- systematická a odborná sociálna služba - riešenie individuálnych prípadov - zisťovanie a mapovanie potrieb klientov - navrhovanie spôsobov riešenia sociálnej situácie klienta - vedenie nevyhnutnej administratívy – pracovnej dokumentácie - sieťovanie na dostupné služby - prácu so širokou cieľovou skupinou - sociálne asistencie na úrady, k lekárom a pod. - spolupráca na projektoch
",required:"
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna práca
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
sociálna práca - základné sociálne poradenstvo
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť - Tímový hráč/-ka - Chuť učiť sa nové veci - Komunikačné zručnosti (vrátane asertivity), empatia, dodržiavanie hraníc - Prinášanie vlastných nápadov
",nice_to_have:"
Prax v danom obore.
",is_paid:1,benefits:"
intenzívna a individuálna podpora v procese zaúčania sa vzdelávacie aktivity v danom odbore parkovanie v areáli
Sme nezisková organizácia, ktorá sa snaží základným ale aj odborným sociálnym poradenstvom pomocť všetkým, ktorí prechádzajú ťažkým obdobím vo svojom živote. Tí, ktorí prídu, nájdu povzbudenie v odhodlaní vykročiť opäť na cestu hľadania a nachádzania vlastnej dôstojnosti a riešenie ich konkrétnych problémov.
",area:"sociálna oblasť",employees:"3",created_at:"2022-12-28T08:53:29.850Z",updated_at:"2022-12-28T08:53:29.850Z",customer_id:null,payment_method_token:null,tin_vat:null,affiliate_id:null,company_url:"doma-u-kapucinov-n-o",title_image_url:null,facebook_url:null,linkedin_url:null,instagram_url:null,twitter_url:null,youtube_url:null,address_id:6381,company_premium_settings_id:1970,company_payment_subscriptions:[],active_offers_count:0,subscribers:[],createdAt:"2022-12-28T08:53:29.850Z",updatedAt:"2022-12-28T08:53:29.850Z",customerId:null,paymentMethodToken:null,tinVat:null,affiliateId:null,companyUrl:"doma-u-kapucinov-n-o",titleImageUrl:null,facebookUrl:null,linkedinUrl:null,instagramUrl:null,twitterUrl:null,youtubeUrl:null,addressId:6381,companyPremiumSettingsId:1970,companyPaymentSubscriptions:[],activeOffersCount:0},firstName:"Miroslav",lastName:"Kulich",titleBefore:null,titleAfter:null,verificationToken:"8b233edbf78a178d278c3cd9b57f5354f60f56d5cb37ce1c01fe3a6d8e273207fd6e75502872bec8645c993a96ba1dbfc6a817967355df3335796eb1f50bbdd9",createdAt:"2022-12-28T08:53:29.875Z",updatedAt:"2022-12-28T08:54:02.169Z",resetPasswordToken:null,resetPasswordCreated:"2022-12-28T08:53:29.876Z",resetPasswordTokenUsed:0,isPasswordMigrationNeeded:0,facebookUserId:null,googleUserId:null,birthDate:null,profilePictureUrl:null,driverLicence:null,facebookUrl:null,linkedinUrl:null,instagramUrl:null,twitterUrl:null,linkedinUserId:null,onboardingCompleted:0,youtubeUrl:null,accountTypeId:1,showProfileProgress:1,addressId:null,companyId:2007},skill_tags:[{id:1723,name:"odborné vzdelanie"},{id:1878,name:"zodpovedný prístup k práci"},{id:1569,name:"Komunikácia s ľuďmi"},{id:1593,name:"Prax aspoň 1 rok"},{id:1879,name:"chuť vzdelávať sa"}],skill_tags_rates:[{id:1723,value:null},{id:1878,value:null},{id:1569,value:null},{id:1593,value:null},{id:1879,value:null}],send_application_to_contact_person:!1,galleries:[],job_areas:[{id:32,name:"Sociálne služby",translation_key:"job_area.social_services",translationKey:"job_area.social_services"}],niceToHave:"
Cieľom práce odborného manažéra KC je organizačné, metodické a personálne riadenie v takej kvalite, aby bolo zaistené plnenie cieľov práce vo vzťahu k užívateľom sociálnej služby, odbornej činnosti a aktivity a dodržiavanie štandardov danej sociálnej služby.
• v spolupráci s Poskytovateľom služieb nastavuje smerovanie činnosti v súlade s potrebami obce, komunity a užívateľov sociálnych služieb; • zodpovedá za odborné poskytovania sociálnych služieb, aby bolo zaistené plnenie cieľov a dodržiavanie Štandardov kvality KC; • odborne koordinuje celú činnosť KC, organizačne a obsahovo zabezpečuje činnosti a aktivity; • zabezpečuje mapovanie potrieb v obci alebo v častiach obce, na ktorú má dosah, zodpovedá za krátkodobé a dlhodobé plánovanie služieb, aktivít a činností, ako aj rozvoj KC; • monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti, iné činnosti a aktivity KC z hľadiska napĺňania potrieb užívateľov; • pripravuje a realizuje nové formy sociálnych služieb a sociálnej práce; • získava základné údaje od užívateľa pre posúdenie jeho sociálnej situácie; • poskytuje sociálne poradenstvo užívateľom a ich rodinným príslušníkom, v ďalších oblastiach činnosti sa riadi profilom činnosti odborného pracovníka; • konzultuje so špecialistami z oblasti psychológie, psychiatrie, odborného a špeciálneho lekárstva a inými špecialistami podľa potreby; • spolupracuje s relevantnými inštitúciami pri analýze a riešení sociálnej situácie užívateľa, vytvára a udržuje strategické partnerstvá a korektné vzťahy s jednotlivcami, organizáciami a inštitúciami (obec, terénni sociálni pracovníci, ÚPSVaR, vzdelávacie inštitúcie a mnohé ďalšie); • priebežne mapuje relevantných aktérov siete krízovej intervencie na komunitnej úrovni (najmä sociálne služby krízovej intervencie – ďalej len „SSKI"), iných poskytovateľov sociálnych služieb, škôl a školských zariadení, polície, úrady práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len „ÚPSVaR"), zdravotných služieb, potenciálnych zamestnávateľov atď.) v súlade s potrebami KC1; analyzuje silné a slabé miesta siete krízovej intervencie v danej lokalite (ako vyzerá sieť aktérov pomoci v oblasti SSKI, čo v danej oblasti funguje resp. nefunguje, či pokrýva existujúca sieť všetky potreby cieľovej skupiny SSKI, či existujú v tejto sieti nejaké partnerstvá atď.); v spolupráci s komunitným pracovníkom vytvára na základe zistení lokálnu stratégiu sieťovania (akým témam sa venovať, akým spôsobom, kedy a prečo), oslovuje aktérov siete, realizuje stretnutia na potrebné témy (vystupovať v roli iniciátora a/alebo organizátora a/alebo facilitátora a/alebo poskytovateľa informácií atď.); podporuje vytvorenie partnerstva na účel realizácie projektov alebo programov na predchádzanie vzniku alebo zmiernenie nepriaznivých sociálnych situácii fyzických osôb alebo na riešenie týchto situácii a projekty alebo programy komunitnej práce v zmysle § 4 Zákona o sociálnych službách; podporuje rozvoj inovatívnych a preventívnych aktivít/odborných činností a sociálnych služieb pre cieľové skupiny SSKI prostredníctvom aktívnej účasti na stretnutiach ku komunitnému plánovaniu, na rokovaniach so samosprávou v predmetnej oblasti atď.; • je zodpovedný za propagáciu odborných činností a aktivít KC a spolupracuje s médiami; • zodpovedá za administratívu, súvisiacu s činnosťou KC, za vedenie evidencie užívateľov; • je pripravený byť neformálnym mediátorom prípadných konfliktov; • pripravuje a vedie pravidelné porady zamestnancov KC; • zúčastňuje sa pravidelných porád s príslušným regionálnym koordinátorom a vykonáva iné (doplnkové) činnosti, ktoré vyplynú z aktuálnych potrieb počas realizácie NP TSP KC.
',required:"
schopnosť zvládať náročné situácie spojené s výkonom povolania, schopnosť kooperácie a vedenia tímu, schopnosť alternatívnymi formami riešiť konflikty, motivácia pre prácu vo vylúčených komunitách/lokalitách, schopnosť ostať neutrálny, schopnosť rozpoznať konflikt záujmov a ďalšie; • znalosť konkrétnej komunity a cieľovej skupiny (pobyt vo vylúčenej komunite/lokalite, jeho dĺžka a podobne); • skúsenosti s prácou s cieľovou skupinou, napr. pôsobenie v sociálne vylúčených komunitách, alebo v komunitách ohrozených sociálnym vylúčením v rámci poskytovania sociálnych služieb, komunitnej práce, dobrovoľníckych alebo misijných aktivít;
",nice_to_have:"
• znalosť jazyka cieľovej skupiny (rómsky, maďarský a podobne); • práca s PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, práca s internetom); • administratívne zručnosti; • osobný záujem priebežne sa vzdelávať v odbornej problematike a pod.; • odporúčania a pracovné hodnotenia od predchádzajúcich zamestnávateľov alebo od organizácií, s ktorými uchádzač spolupracoval.
• znalosť jazyka cieľovej skupiny (rómsky, maďarský a podobne); • práca s PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, práca s internetom); • administratívne zručnosti; • osobný záujem priebežne sa vzdelávať v odbornej problematike a pod.; • odporúčania a pracovné hodnotenia od predchádzajúcich zamestnávateľov alebo od organizácií, s ktorými uchádzač spolupracoval.