[title]Účtovník[/title]
[link]https://pracuj.sk/ponuka/uctovnik-5485[/link]
[info]Garant/ nástup 30.9 / Nové Mesto nad Váhom[/info]
[/offer]
Glassdoor však od začiatku hovoril o veciach bez pozlátka a zamestnanci aj bývalí pracovníci sa na ňom zvyčajne úprimne vyspovedali zo skúseností s bývalými zamestnávateľmi. V dôsledku toho sa dokonca ustálil fenomén Glassdoor efektu, ktorý vypovedá o reputácii firmy na základe zanechaných hodnotení ľudí, ktorí v nej boli či sú zamestnaní. Zistitť, aká je skutočná práca v najlepších firmách na svete, bolo vďaka Glassdooru vždy jednoduchšie, než pátrať po pravde na stránkach a profiloch LinkedInu. Napokon, nie je tajomstvom, že Glassdoor je najväčším rivalom LinkedInu v USA. Ambície Glassdooru sú však aj po rebrandingu odlišné.
\n[articles]
[article]
[title]Inbox Zero: Osvojte si taktiku, ktorá zabráni tomu, aby workflow ohrozovali e-maily[/title]
[link]https://pracuj.sk/magazin/inbox-zero-workflow-pracovna-produktivita[/link]
[/article][article]
[title]Firemné ekosystémy nahrádzajú starý model zamestnávania. K akej budúcnosti spejú moderné pracoviská?[/title]
[link]https://pracuj.sk/magazin/firemne-ekosystem-personal-buducnost-prace[/link]
[/article]
[/articles]
K získaniu nového zamestnania vedie mnoho krokov a nie všetky z nich sú cnostné. Aspoň z objektívneho hľadiska tak nepôsobia. Glassdoor odhaľuje všetky z nich. Garancia anonymity je totiž oslobodzujúca, ale aj uisťujúca. Keď sa k vám dostane newsletter z Glassdooru, nenájdete v ňom nijaké konkrétne mená, len názvy funkcií a príležitostne pozíciu v konkrétnej spoločnosti.
\n[offer]
[title]Lektor anglické jazyka pre deti[/title]
[link]https://pracuj.sk/ponuka/lektor-anglickeho-jazyka-pre-deti-5489[/link]
[info]MAGICA/ nástup 1.10 / Banská Bystrica[/info]
[/offer]
To, čo obsahuje feed v profile Glassdooru, sú totižto úvahy ľudí. Ich pochybnosti a potreba získať radu ohľadom toho, ako postupovať počas výberového konania. Glassdoor sa v štýle komunikácie a aktuálnosti tém približuje skôr k Twitteru, než LinkedInu. Výber závisí najmä od toho, do koľkých skupín, respektíve "bowls" sa na ňom ako užívatelia pridáte. No anonymita siete dovoľuje hovoriť o veciach slobodne a na rovinu. Čo síce vylučuje možnosť networkingu, no o to viac dovoľuje prejaviť svoj názor a podeliť sa o skúsenosti s inými ľuďmi, ktorí pôsobia v rovnakej profesii.
\n[articles]
[article]
[title]LIONs: Čo po sebe zanechali levy LinkedInu a ako fungoval ich networking?[/title]
[link]https://pracuj.sk/magazin/linkedin-networking-lions[/link]
[/article][article]
[title]Pri hľadaní práce sa nenechajte odradiť odmietnutiami personalistov ani vtedy, keď už toho máte po krk[/title]
[link]https://pracuj.sk/magazin/hladanie-prace-neuspech-uchadzacov[/link]
[/article]
[/articles]
Zistiť, ako to skutočne chodí na pracovisku firiem, v ktorých by ste najradšej pracovali, však už nie je také jednoduché, ako v minulosti. Glassdoor si totižto dáva podmienku, na základe ktorej sprístupňuje inofrmácie o zamestnávateľoch len tým, ktorí o firme môžu napísať relevantné informácie.
\n[offer]
[title]Analytik zásob na oddelenie Controllingu[/title]
[link]https://pracuj.sk/ponuka/analytik-zasob-na-odd-controllingu-m-z-5445[/link]
[info]Kaufland/ nástup 23.9 / Bratislava[/info]
[/offer]
Tie sa môžu týkať buď toho, aká je vo firme atmosféra, ako funguje firemný ekosystém, či je výberové konanie bezproblémové a transparentné, alebo sú ponúkané honoráre prehnané a vzdialené od miezd na výplatných páskach. Ak ako užívateľ neuvediete nijakú z týchto informácií, portál vám prístup k firemným údajom, žiaľ, zamietne. A tým bohužiaľ prichádza o svoju niekdajšiu prednosť voči LinkedInu. S novou funkcionalitou a identitou sa však stáva sociálnou sieťou, ktorá dovoľuje konzultovať veci aj takým spôsobom, akým to na LinkedIne možné nie je. A navyše, bez dôrazu na sledovanosť, počet sledovateľov či mieru engagementu. Môžete byť poradcami, konzultantmi či kritikmi a aj tak sa nikto nemusí dozvedieť vaše meno.
',category:"Z prvej ruky",published:!0,scheduled:!1,author:"Ján Krajč"}Ak sa aj vo vašom inboxe z času na čas objaví notifikácia či newsletter z LinkedInu, zrejme už viete, čo očakávať z jeho obsahu. LinkedIn je enormný, o tom niet pochýb. Komunikácia na ňom funguje skôr jedným spôsobom - povzbudiť, motivovať a nájsť okolo seba podobne úspešných jednotlivcov. Newsletter od Glassdooru je však demonštráciou toho, že anonymná platforma na písanie recenzií má väčší potenciál. Za tým všetkým sa skrýva zmena pozície Glassdooru na trhu. S cieľom budovania komunitného prostredia, Glassdoor posmeľuje k tomu, aby si užívatelia mohli dôverne a otvorene povedať všetko, čo ich motivuje alebo demotivuje na ceste za dosahovaním kariérnych úspechov.
Keďže LinkedIn je sociálnou sieťou pre profesionálov, aj prejavy na ňom sú obyvkle ladené do profesionálnej úrovne. Kritika je opatrnejšia najmä preto, že všetci respondenti sú viditeľní pod vlastným menom a dohľadateľní v profiloch. Toto hľadisko na Glassdoore neexistuje, keďže každé z hodnotení je možné zanechať úplne anonymne a rovnako anonymne sa smú užívatelia zapájať do ktorejkoľvek z tamojších diskusií.
Glassdoor však od začiatku hovoril o veciach bez pozlátka a zamestnanci aj bývalí pracovníci sa na ňom zvyčajne úprimne vyspovedali zo skúseností s bývalými zamestnávateľmi. V dôsledku toho sa dokonca ustálil fenomén Glassdoor efektu, ktorý vypovedá o reputácii firmy na základe zanechaných hodnotení ľudí, ktorí v nej boli či sú zamestnaní. Zistitť, aká je skutočná práca v najlepších firmách na svete, bolo vďaka Glassdooru vždy jednoduchšie, než pátrať po pravde na stránkach a profiloch LinkedInu. Napokon, nie je tajomstvom, že Glassdoor je najväčším rivalom LinkedInu v USA. Ambície Glassdooru sú však aj po rebrandingu odlišné.
K získaniu nového zamestnania vedie mnoho krokov a nie všetky z nich sú cnostné. Aspoň z objektívneho hľadiska tak nepôsobia. Glassdoor odhaľuje všetky z nich. Garancia anonymity je totiž oslobodzujúca, ale aj uisťujúca. Keď sa k vám dostane newsletter z Glassdooru, nenájdete v ňom nijaké konkrétne mená, len názvy funkcií a príležitostne pozíciu v konkrétnej spoločnosti.
To, čo obsahuje feed v profile Glassdooru, sú totižto úvahy ľudí. Ich pochybnosti a potreba získať radu ohľadom toho, ako postupovať počas výberového konania. Glassdoor sa v štýle komunikácie a aktuálnosti tém približuje skôr k Twitteru, než LinkedInu. Výber závisí najmä od toho, do koľkých skupín, respektíve "bowls" sa na ňom ako užívatelia pridáte. No anonymita siete dovoľuje hovoriť o veciach slobodne a na rovinu. Čo síce vylučuje možnosť networkingu, no o to viac dovoľuje prejaviť svoj názor a podeliť sa o skúsenosti s inými ľuďmi, ktorí pôsobia v rovnakej profesii.
Zistiť, ako to skutočne chodí na pracovisku firiem, v ktorých by ste najradšej pracovali, však už nie je také jednoduché, ako v minulosti. Glassdoor si totižto dáva podmienku, na základe ktorej sprístupňuje inofrmácie o zamestnávateľoch len tým, ktorí o firme môžu napísať relevantné informácie.
Tie sa môžu týkať buď toho, aká je vo firme atmosféra, ako funguje firemný ekosystém, či je výberové konanie bezproblémové a transparentné, alebo sú ponúkané honoráre prehnané a vzdialené od miezd na výplatných páskach. Ak ako užívateľ neuvediete nijakú z týchto informácií, portál vám prístup k firemným údajom, žiaľ, zamietne. A tým bohužiaľ prichádza o svoju niekdajšiu prednosť voči LinkedInu. S novou funkcionalitou a identitou sa však stáva sociálnou sieťou, ktorá dovoľuje konzultovať veci aj takým spôsobom, akým to na LinkedIne možné nie je. A navyše, bez dôrazu na sledovanosť, počet sledovateľov či mieru engagementu. Môžete byť poradcami, konzultantmi či kritikmi a aj tak sa nikto nemusí dozvedieť vaše meno.